Ommo Wilts und Nils Århammar verstorben

Innerhalb nur weniger Tage sind zwei wichtige Streiter für die friesische Sprache verstorben. Beide haben sich ganz besonders für Fering und Öömrang eingesetzt.

Ommo Wilts wiar dootsent för fresk bi a Kieler CAU an hää diarför werket, dat üsens fering-öömrang spriak saamelt, apskrewen an uun wurdenbuken ütjden wurden as. Ham fersoonke wi aler wurdenbuken, wat sant 1980 ütjkimen san. Uk efter sin pensjuuniarang hää hi bal 20 juar widjer werket an mä at wurdenbuk tjiisk-fering (2011) an at wurdenbuk sjiisk-öömrang (2020) sin leewentswerk ufslööden. Wi surge am en halper an guden frinj, wat mä üs för a fering-öömrang spriak streden hää, hual ham uun iaren an wel ham ei ferjid.

Nils Århammar hee ham sant a 1950er juaren mä lif an sial för a fering-öömrang spriik an kultüür an fööraal uk för a mensken üüb Feer an Oomrem iinsaat. Feer an Oomrem haa en trauen frinj ferleesen. Det, wat Nils för üs den hee, wel wi ei ferjid an san nööm uun iaren hual.

Horst Haider Munske, Begründer des Handbuch des Friesischen, hat für die Welt einen Nachruf für Nils Århammer verfasst, den man hier im Original nachlesen kann.